We lossen niet alleen problemen op – we maken het leven makkelijker en goedkoper. Lees hier voorbeelden:
“Wij zijn al jarenlang trouwe klanten bij Ziggo, en ondervonden problemen met onze tv. Ruben kwam er achter dat de verouderde MediaBox hoogstwaarschijnlijk de boosdoener was. Dus nam hij het initiatief om Ziggo te bellen en te informeren of wij in aanmerking kwamen voor een nieuwe MediaBox.
Tijdens het gesprek met Ziggo ontdekte Ruben dat wij voor een internetsnelheid van 300 Mb/s betalen, wat eigenlijk meer dan nodig is. In samenspraak hebben we besloten om de snelheid van hun internetverbinding te verlagen naar een meer passend niveau. Het resultaat? We besparen nu elke maand €10 en hebben bovendien een nieuwe MediaBox ontvangen, waardoor onze tv weer perfect werkt.”
“Ik had al jaren een abonnement bij ‘Ben’. Ruben wilde graag zien of ik het abonnement de afgelopen jaren had aangepast. Eenmaal ingelogd zag hij dat ik €10 betaalde voor 500mb internet en 300 belminuten. Blijkbaar zijn de prijzen in de afgelopen jaren gezakt waardoor ik meer MB’s voor mijn geld kan krijgen.
Nu heb ik vijf keer zoveel internet, voor dezelfde prijs!”
Is uw apparaat traag geworden? Dat kan gebeuren na verloop van tijd. Soms kunnen problemen goed worden opgelost, maar andere keren is een tijdelijke oplossing alles wat mogelijk is. Dit kan uiteindelijk leiden tot de zoektocht naar een nieuw apparaat.
Een van onze klanten ondervond bijvoorbeeld problemen met een acht jaar oude OnePlus 2. Aangezien dergelijke telefoons niet langer worden ondersteund, is vervanging vaak de enige oplossing. Wij hebben deze klant geholpen door een OnePlus 9 aan te schaffen via Marktplaats voor slechts €240. Met deze nieuwe telefoon kan de klant weer probleemloos 4-5 jaar vooruit.
Bij het gebruik van een e-reader kunnen verschillende problemen ondervonden worden, vooral bij handelingen die nodig zijn om boeken erop te zetten. Gelukkig kan dit veelal verholpen worden door met behulp van uitleg, te oefenen.
Een ander probleem dat heeft plaatsgevonden, was een e-reader die vanuit de doos in het Chinees stond. (Besteld van Coolblue). In dit geval hebben we uitgelegd hoe de Google Translate functie op de telefoon ook gebruikt kan worden om de camera tekst te vertalen naar het Nederlands. Op deze manier is het de klant gelukt om de instellingen op de e-reader te vinden en de taal aan te passen naar het Nederlands.